piątek, 18 kwietnia 2014

Pierwszy dzień wiosny na mroźnej Łotwie.

Dziś wydarzyło się coś, co z pewnością zasługuje na napisanie i opublikowanie na blogu krótkiego posta z mnóstwem zdjęć. Otóż dzisiejszego dnia temperatura w mroźnej Rydze przekroczyła 15 stopni. Przez cały dzień ciężko mi było w to uwierzyć, nie mogłam się zdecydować na to by zdjąć kurtkę a ludzie dookoła mnie chodzili w szortach i krótkim rękawku. To lekka przesada bo aż tak ciepło nie było i pewnie długo nie będzie, ale jak łatwo było przypuszczać nie tylko mnie zachwyciła dzisiejsza, wiosenna pogoda.




Zgodnie stwierdziliśmy z M. że Ryga w promieniach słońca prezentuje się zdecydowanie lepiej niż do tej pory, podczas ponurych dni. Dzisiejszy dzień zachęcił nas nawet do tego, żeby jutro wybrać się w końcu do słynnej Jurmali, czyli miejscowości typowo wypoczynkowej, położonej tuż nad morzem.




Oczywiście, żeby nie było zbyt pięknie, właśnie się dowiedziałam, że choć w niedzielę ma być 20 stopni to już od wtorku pogoda ma się zepsuć i wrócimy do tradycyjnych 10 z odczuwalną temperaturą wahającą się blisko 0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz